Оплата і доставка

Оплата

 

Ти можеш сплатити своє замовлення такими способами:

  1. Оплатити на сайті – під час оформлення замовлення можна використовувати платіжну систему WayForPay. З її допомогою можна оплатити через Privat24, за реквізитами картки, Google Pay та Apple Pay. Миттєве зарахування коштів. Не потрібно додаткового підтвердження платежу. Без комісії 


  2. Зробити замовлення з післяплатою на пошті. Комісії за післяплату немає❌ З післяплатою можна оформити замовлення від 300 грн. Замовлення до 300 грн надсилаємо тільки після повної оплати

  3. Сплатити за реквізитами на розрахунковий рахунок. Дані р/р вказані на сторінці оформлення замовлення. Також менеджер може надіслати тобі реквізити для оплати. Зверни увагу, що на розрахунковий рахунок гроші можуть зараховуватися протягом 3-х днів. Ми надсилаємо замовлення тільки після надходження грошей

 

Відмова від замовлення:

Ти можеш скасувати своє замовлення у будь-який час. Для цього зв'яжися з нашими менеджерами за телефоном або у меседжері:

  1. Якщо замовлення було оплачено, ми повернемо повну вартість замовлення на картку протягом 3-х робочих днів

  2. Якщо ти відмовляєшся від оплаченого замовлення, яке вже було відправлено, ми повертаємо повну вартість замовлення на картку протягом 3-х робочих днів. На наступне замовлення ми попросимо тебе оплатити доставку на своє нове замовлення, навіть якщо ти вибрала оплату замовлення післяплатою. Оплата за доставку не повертається, якщо ти не забрала своє замовлення 

  3. Якщо ти відмовляєшся від замовлення з післяплатою, який вже був відправлений, на наступне замовлення ми попросимо тебе оплатити доставку за своє нове замовленням, навіть якщо ти вибрала оплату замовлення післяплатою. Оплата за доставку повертається, якщо ти не забрала своє замовлення

 

Знижені в ціні товари:

Якщо твоє замовлення складається з товара (-ів) з розділу Знижені в ціні товари з відповідними термінами придатності, менеджер попросить тебе повність сплатити замовлення. Ти можеш відмінити замовлення, якщо такі умови не є зручними для тебе.

Це важлива і необхідна умова роботи, бо товари за зниженною ціною мають обмежений термін придатності і повинні бути реалізовані якомога швидше.

 

Незабор замовлення на пошті:

Незабор - це замовлення, яке не було забрано з відділення Нової пошти вчасно і було автоматично повернено до магазину

  1. Якщо замовлення було оплачено і ти хочеш від нього відмовитися, ми повернемо повну вартість замовлення на картку протягом 3-х робочих днів

  2. У разі повторного відправлення незабору, ми попросимо тебе сплатити вартість доставки за нове відправлення, яке не буде повернено у випадок нового незабору замовлення. Ця умова поширюється і на замовлення від 1200 грн, яке вперше було відправлено з безкоштовною доставкою

  3. Якщо ти не забрала своє замовлення з післяплатою, при створенні нового замовлення ми відправимо його тільки після повної оплати замовлення та вартості доставки повторного відправлення замовлення на реквізити. Ця умова поширюється і на замовлення від 1200 грн, яке вперше було відправлено з безкоштовною доставкою

У разі скасування замовлення, ми обов'язково повертаємо оплату

Доставка


В умовах воєнних дій ми змінили умови доставки. Надсилаємо замовлення 3 рази на тиждень: понеділок, середа та п'ятниця. Підтверджуємо замовлення з понеділка по суботу.


Ти можеш обрати:

  1. Доставку на відділення Нової пошти до працюючого відділення або поштомата

  2. Адресну доставку за допомогою Нової пошти

З 1 лютого доставка Новою Поштою від 1200 грн БЕЗКОШТОВНА ДО ВІДДІЛЕННЯ ТА В ПОШТОМАТ. До 1200 грн. за тарифами компанії.

Доставка по Запоріжжю БЕЗКОШТОВНА ДО ВІДДІЛЕННЯ ТА В ПОШТОМАТ на будь яку суму.

Безкоштовна доставка нараховується на остаточну суму кошика з урахуванням усіх застосованих бонусів, знижок та сертифікатів.

 

Умови зберігання посилки на Новій пошті:

  1. Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти протягом 7 календарних днів. Після чого буде автоматично повернуто до магазину. Автоматичне повернення налаштовано для всіх посилок, незалежно від оплати замовлення. Будь ласка, не забувай про посилку від Кіміто, адже там на тебе чекають твої бажані кремушки та шампуньки

  2. Ти можеш продовжити зберігання посилки на пошті. Для цього зв'яжися з нашими менеджерами по телефону або у меседжерах

Ми можемо продовжити зберігання твого замовлення на Новій пошті, якщо ти не встигаєш його забрати:

  • При замовленні післяплатою, ми продовжуємо зберігання після 50% передоплати від суми замовлення

  • При замовленні з повною оплатою на картку ми продовжуємо замовлення без додаткових оплат

🕑Не забувай, що продовження зберігання платне. Тобі доведеться заплатити Новій пошті від 10 до 20 грн на добу в залежності від ваги посилки

Ми надсилаємо замовлення у вівторок та п'ятницю після 14 годин. Замовлення підтверджені після цього часу або в інший день будуть надіслані в наступний період відправлення Відправка може бути скасована, якщо виникне небезпека через бойові дії
Тобі сподобаються наші бонуси і подаруночки! З кожного замовлення ти отримуєш 5% на бонусний рахунок.
Вкажи дату народження в особистому кабінеті і отримай персональний промо-код на свій День народження.
Даруємо безкоштовну доставку при замовленні від 1200 грн
У тебе є запитання? Запитай наших експертів
Зв'язатися з нами