Питання та відповіді

Доставка і оплата Бонусна програма Загальні питання Оформлення замовлення Знижки та акції
Доставка і оплата
Тут описали всі питання про умови оплати і доставки
Цікавить додаткова інформація?
Чому бонуси впливають на безкоштовну доставку?

З 1 лютого ти отримуєш безкоштовну доставку на замовлення від 1200 грн до відділення або поштомату. При використанні бонусів під час оформлення замовленя сума може стати меншою за суму для безкоштовної доставки.

Безкоштовна доставка нараховується на остаточну суму кошика, з урахуванням усіх застосованих бонусів, знижок та сертифікатів.

Чому потрібна передоплата, якщо в замовленні уцінка?

В окремому розділі магазину ми розміщуємо товари з уцінкою. До нього потрапляють товари з обмеженими термінами придатності та товари з пошкодженнями упаковки, які не порушують якість і властивості продукту.

 

При підтвердженні замовлення з уцінкою менеджер попросить оплатити повну суму замволення. Ти можеш відмовитися від замовлення, якщо умови повної оплати тебе не влаштовують. 

При незаборі замовлення зі зниженою в ціні продукцією, ми втрачаємо час на його реалізацію, а так само оплачуємо доставку в обидві сторони.

Сподіваємося на розуміння.

Приємних покупок із Kimito!

Що робити, якщо посилка була втрачена Новою Поштою?

Тобі потрібно зв'язатися із менеджером магазину. Після перевірки інформації ми повертаємо повну вартість замовлення на картку

Можна продовжити зберігання на Новій пошті?

Ми можемо продовжити зберігання твого замовлення на Новій пошті, якщо ти не встигаєш його забрати.

  1. При замовленні з оплатою на пошті, ми продовжуємо зберігання після 50% передоплати від суми замовлення.

  2. При замовленні з онлайн оплатою, ми продовжуємо зберігання без передоплати.

🕑Не забувай, що продовження зберігання платне. Нова пошта бере від 10 до 20 грн в залежності від ваги посилки.

 
Коли я отримаю своє замовлення?

Надсилаємо замовлення 3 рази на тиждень: понеділок, середа та п'ятниця.

Усі підтверджені замовлення до 14:00 будуть надіслані цього ж дня. Інші замовлення будуть надіслані наступного дня відправки.

Нова пошта доставляє замовлення Україною протягом 1-2 днів з моменту відправки.

 
Бонусна програма
В цьому розділі ти знайдеш інформацію про бонусну систему, якщо у тебе виникли питання
Цікавить додаткова інформація?
Що сталося з моїми бонусами зі старого сайту?

Ми не просто оновили дизайн сайту, ми повністю змінили всю систему сайту. Це дозволило зробити його максимально швидким, зручним і наповнити новими товарами.

Але таке оновлення не дозволила нам зберегти бонуси клієнтів, на превеликий жаль.

Ми постаралися впровадити акції, які компенсують втрату бонусів❤️

Якщо у мене була велика сума бонусів?

Якщо на твоєму бонусному рахунку була велика сума, і ти збиралася витратити її, але не встигла, напиши або подзвони нам.

Ми перевіримо твої замовлення і історію бонусів і обов'язково знайдемо рішення.

Які є обмеження у бонусної системи?
  1. В разі скасування або відмови від замовлення, бонуси не нараховуються
  2. Бонуси не нараховуються і ними не можна скористатися, якщо ти робиш замовлення через менеджера або через покупку в 1 клік
  3. Бонуси можеш списувати тільки ти, менеджер не має доступу до бонусів клієнта
Як процює бонусна програма?

Тобі потрібно зареєструватися на сайті, щоб користуватися бонусною системою. Кожен раз, коли ти робиш замовлення, ти отримуєш 5% бонусів на свій рахунок.
Рахунок відображається в Особистому кабінеті. Ти сама вирішуєш скільки бонусів і при якому замовленні списати.

Основні правила:

  • Бонуси можна накопичувати і списувати тільки, якщо у тебе є Особистий кабінет
  • Замовлення потрібно робити, коли ти знаходишся в своєму акаунті
  • Ти повинна робити замовлення через Кошик
  • Бонуси нараховуються, коли замовлення Виконано
  • Бонуси нараховуються на кінцеву суму Кошика, після вирахування всіх промо-кодів і застосованих бонусів
  • В Особистому кабінеті відображаються:

Доступні бонуси
Бонуси, які скоро будуть доступні
Історія нарахувань і списань

Загальні питання
Ми зібрали найактуальніші відповіді, для зручності та економії твого часу
Цікавить додаткова інформація?
Що робити, якщо у мене не спрацював промо-код?

Проста інструкція що робити, якщо у тебе не спрацював промо-код:

  1. Не переймайся, ми розберемося з усім❤️
  2. Зв'яжися з нами в чаті або по телефону
  3. Ми все з'ясуємо, і якщо потрібно застосуємо промо-код при підтверджені замовлення
 
Чому мені подзвонили, хоча я залишила відмітку, щоб використовували месенджер для зв'язку?

Якщо менеджер не зміг зв'язатися з тобою у меседжерах, він змушений тобі зателефонувати.

Для нас підтвердження замовлення о є важливою частиною роботи. Ми відправляємо замовлення після його підтвердження і узгодження з клієнтом.

Чи можна отримати консультацію з підбору косметики?

Так, менеджери Kimito допоможуть тобі підібрати потрібний продукт за типом шкіри, віку і вимогам до ціні❤️

Для цього виберіть будь-який із зручних способів зв'язку:

Телефони:

0(800) 33 97 21 (безкоштовно по Україні)
(067) 677 78 94
(095) 295 09 05

Telegram
(067) 677 78 94

Viber
(067) 677 78 94

 

Чи можу я повернути товар?

Повернення товару належної якості неможливий, якщо він потрапляє в перелік товарів, визначених Законом України, які не підлягають поверненню. Косметика і засоби особистої гігієни потрапляють в цей перелік.
Список опублікований нижче.

Непродовольчі товари:
світлочутливі товари
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
пір'яно-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
розчіски
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
ювелірні вироби з дорогоцінних металів
вироби з янтарю
тканини
тюлегардинні вироби
килимові вироби метражні
лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва) і плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера), нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

 
Оформлення замовлення
Тут ти знайдеш інформацію про оформлення замовлення
Цікавить додаткова інформація?
Як зробити замовлення?

Для замовлення товарів на сайті використовуй один з нижче вказаних способів:

  1. Натисни кнопку "Купити" на сторінці товару. Товар потрапить в Корзину. Ти можеш відразу перейти до оформлення замовлення або продовжити збирати своє замовлення. Коли Кошик наповнилася бажаними товарами, переходь до Оформленню замовлення. Заповни всі поля на сторінці Оформлення замовлення.
    Ти завжди можеш попросити менеджера змінити своє замовлення.

  2. Натисни кнопку "Купити в 1 клік" на сторінці товару. Залиш ім'я і свій номер телефону, за яким з тобою зв'яжеться менеджер. Ти можеш сказати менеджеру, які товари тобі ще потрібні і вона додасть їх до замовлення.
  3. Використай чат на сайті для спілкування з менеджером Kimito.com.ua. Чат знаходиться в правому куті екрану. Ти можеш отримати консультацію в підборі потрібного продукту і зробити замовлення, спілкуючись з менеджером.
  4. Подзвони нам по одному з номерів 0 (800) 33 97 21 (безкоштовно по Україні), (067) 677 78 94, (095) 295 09 05. Менеджер може проконсультувати і оформити замовлення в телефонному режимі.
  5. Напиши нам в Telegram (067) 677 78 94 або Viber (067) 677 78 94. Менеджер може проконсультувати і оформити замовлення в чаті.
  6. Напиши нам в Instagram. Підписуйся на нашу сторінку і роби замовлення прямо в діректі.
 
Як змінити замовлення?

Змінити замовлення можна до моменту його відправлення. Якщо після відправки ти хочеш додати позицію, ми створимо нове замовлення для тебе. Якщо після відправки ти хочеш замінити товар або прибрати його з замовлення, на жаль, ми не зможемо це зробити.

До моменту відправки ти можеш змінити замовлення:

  1. В процесі оформлення замовлення - видали з кошика товари, додай нові, зміни інформацію по доставці або оплаті. 
  2. Зателефонуй нам на один з номерів 0 (800) 33 97 21 (безкоштовно по Україні), (067) 677 78 94, (095) 295 09 05 та скажи менеджеру, що ти хочеш змінити. Вона виправить замовлення в телефонному режимі.
  3. Напиши нам в чат на сайті і скажи менеджеру, що ти хочеш змінити. 
  4. Напиши нам в Telegram (067) 677 78 94, Viber (067) 677 78 94 або Instagram. 
Знижки та акції
Тут все, що вас може цікавити про додаткові знижки і акції, що діють в Kimito
Цікавить додаткова інформація?
🌸🎁Як отримати 15% знижку на свій День народження?

Ти можеш отримати промо-код на 15% знижку на свій День народження. Для цього тобі потрібно зареєструватися на сайті Kimito, зайти до Особистого кабінету та вказати дату свого народження.

Тобі прийде лист із промо-кодом за 4 дні до вказаної дати. Промо-код діє протягом 8 днів після отримання листа.

Промо-код на День народження не сумується з іншими промо-кодами.

❤️Якщо ти не отримала листа на пошту з промо-кодом у зазначені терміни, повідом про це нашого менеджера. І ми обов'язково допоможемо тобі отримати подарунок

Тобі сподобаються наші бонуси і подаруночки! З кожного замовлення ти отримуєш 5% на бонусний рахунок.
Вкажи дату народження в особистому кабінеті і отримай персональний промо-код на свій День народження.
Даруємо безкоштовну доставку при замовленні від 1200 грн
У тебе є запитання? Запитай наших експертів
Зв'язатися з нами